Opět špiním-cysta

Dobrý den pane doktore. Minulý týden jsem vám zasílala dotaz ohledně cysty. Dostala jsem thiamin a ascorutin na ukončení špinění. Po 3 dnech jsem špinit opravdu přestala a přestala jsem ascorutin užívat. Nicméně za další 2 dny jsem špinit opět začala. Mám v užíván pokračovat? Nebo v úterý opět naklusat k doktorovi? Kontrolu mám napsanou za 3 měsíce

Odpověď odborníka:

Pokračujte v ascorutinu,má příznivý úřinek na cévní stěny a tím pádem i na špinění a až kdyby to nepomohlo zajděte na vyšetření příjemná den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x