Panická porucha

Dobrý den, už rok trpím pp a beriam venlafaxín actavis 150mg ráno a 150mg.večer.Všetko už bolo 8 mesiacov ok, bola som úplne v poriadku a zrazu sa ozvali znova príznaky panickej poruchy.moja lekárka tvrdí , že je to jesenná recidíva a dá sa to opäť do poriadku, prečo sa to stalo, že sa mi to vrátilo? ďakujem za odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den- chápu, že na Vás padá pocit jisté beznaděje, ale skutečně není vzácné, že i při pravidelné a správné aplikaci kvalitních antidepresív dojde při změně roční doby k jistému zhoršení stavu- někdy je zapotřebí zvýšení dávky původního antidepresíva, jindy lékař volí kombinace s antidepresívem jiné skupiny, případně dalšími látkami /tzv. augmentace- například hormony štítnice.../.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Co jste možná nevěděli o Crohnovi a kolitidě...
Články: Co jste možná nevěděli o Crohnovi a kolitidě...
Nespecifické střevní záněty...
Postižení kůže u Crohnovy nemoci
Články: Postižení kůže u Crohnovy nemoci
Nespecifické střevní záněty...
Zbavte se falešného
Články: Zbavte se falešného "spánkového" přítele
Zvykli jste si vyplnit...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Mokvající rána vyžaduje speciální péči
Články: Mokvající rána vyžaduje speciální péči
Škrábancům a odřeninám se...
Kolposkopie
Články: Kolposkopie
Kolposkopie je...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: