Po vysazeni ha jsem nedostala menstruaci

Dobry den, od srpna jiz neberu antikoncepci, ale od te doby jsem stale jeste nedostala menstruaci - mam obcasne bolesti a krece, ale stale nic. Tehotna nejsem, byla jsem na injekcich na vyvolani, ale stale nic. Doktor mi chce napsat hormony na vyvolani. Muzu hormony brat pokud chci byt tehotna? Muzu ted otehotnet i kdyz porad nemam menstruaci?? dekuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nedostavení se menstruace lze považovat za normální až 3 měsíce po vysazení hormonální antikoncepce. Pokud se i nadále menstruace nedostavuje i přesto, že nyní nejste těhotná, není zde již souvislost s předchozím užívánmí hormonální antikoncepce. Potíže s otěhotněním lze nyní očekávat, s absencí menstruace bývá přítomna i absence ovulace. Po negativním testu na na vyvolání menstruace bych doporučila hormonální vyšetření. Poté je možno ovulaci farmakologicky podpořit.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: