Posunuti menstruace

Dobrý den pane doktore.chtěla bych se zeptat.jela jsem na dovolenou,tak jsem si posunula menstruaci.beru antikoncepci lindynette 20.jenže obvykle to mám 5 dni a ted to mám už 8 den.7 den jsem mela čistě růžový výtok a ted ten 8 den mám hnědý.nevíte čím by to mohl byt.děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Nevím jak jste si menses posunula jestli jste nyní udělala pauzu v užívání a nyní je hnědavý výtok 8 den pro jistotu si udělejte gravitest a bude-li negativní normálně pokračujte v užívání. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Rentgenové vyšetření
Články: Rentgenové vyšetření
Rentgen, RTG, paprsky X je...
Potíže se spánkem mají už i padesátníci
Články: Potíže se spánkem mají už i padesátníci
Je vám přes padesát a...
Lidské tělo vědcům ukazuje, jak zničit zánět
Články: Lidské tělo vědcům ukazuje, jak zničit zánět
Zánět patří k mechanismům...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Nenechte lupénku, aby vás připravila o zdraví nehtů
Články: Nenechte lupénku, aby vás připravila o zdraví nehtů
Ačkoliv může psoriáza nehtů...
Gynekologické vyšetření
Články: Gynekologické vyšetření
Gynekologické vyšetření je...
Hormonální antikoncepce: vedlejší účinky, o kterých se nemluví…
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: