Předávkování antibiotiky

Dobrý de.Lékařka mi předepsala pro 8 m syna lék Ospen.Bohužel jsem špatně přečetla dávkování a místi 1,25ml jsem mu po 3 dny dávala 2,5ml.Dostalk z toho teda průjem a dávám mu na to nutrolin.Chci se zepata jestli z toho nemůže mít nic važnějšího

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Lucko! Ospen je penicilinové antibiotikum a jako ostatní taková ATB je zcela minimálně toxický. Syna dostatečně napájejte a pokračujte běžnými dávkami. Pravděpodobnost poškození organismu je zcela minimální. S každými ATB podávejte probiotika po celou dobu léčby a týden po jejím skončení.

 
Líbí se vám odpověď?
+6 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x