Přibírá se po antihitaminikách ?

Chtěl bych vědět, jestli se přibírá po lécích na alergii, proti pylu a roztočím atp... (myslím v tbl. a sol - solutiones, tabuletae, tbl obductae atp...)

Odpověď odborníka:

Dobrý den, někdy mohou antihistaminika způsobit nárůst hmotnosti. Tento vedlejší účinek se však objevuje výjimečně.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Léky na zácpu a průjem mívají vedlejší účinky. Vybírejte opatrně!
Opary rtů: výhradně lidská záležitost
Články: Opary rtů: výhradně lidská záležitost
Přestože by se někomu mohlo...
Otřes mozku
Články: Otřes mozku
Otřes mozku je...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Ochromené srdce aneb Co nám dláždí cestu k infarktu
Články: Ochromené srdce aneb Co nám dláždí cestu k infarktu
Infarkt je pro mnoho lidí...
Hemoroidy: choulostivý problém lze řešit přírodní cestou
Články: Hemoroidy: choulostivý problém lze řešit přírodní cestou
Trpíte hemoroidy? Ještě než...
Infekční komplikace atopického ekzému
Články: Infekční komplikace atopického ekzému
Ekzém není jen nepříjemný...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: