Problém s akné(jebáky) na zádech

Dobrý den, mám celkem dlouhodobě problém s větším počtem akné (jebáků) v horní lopovině zad. Kvůli určité nemoci, jsem bral nějaké doplňky zdraví (né ve značné míře), a tak jsem myslel, že to může být z toho, že tělo vylučuje toxiny nebo něco podobného, ale už to delší dobu neberu a stále je to na stejné úrovni nebo možná horší. V současné době neberu žádné prášky ani vitamíny. Stravu mám různorodou a nic nejím často. Nápoje též střídám a z větší části piji lehce ochucené vody nebo občasně čaj. Pravidělně se sprchuji a hygienu dodržuji. Postupuji tak, že až je bílá hlavička jebáku, tak jej vymačknu a zatřu TeaTree (100% čistý olej čajovníku australského), ale zdá se mi to jako nekonečný boj. Poprosil bych o vyjádření a případně příčiny neustáleho vzniku a návratu akné. Popřípadě možnost řešení. Předem děkuji

Odpověď odborníka:

Aby se váš problém s akné vyřešil, bude třeba nasadit celkovou léčbu ( antibiotiky, retinoidy).Nyní však není vhodná doba kvůli slunci, takže teď přes léto by mohl pomoci např. Isotrexin gel - bude třeba navštívit kožního lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: