Problém s antikoncepcí

Dobrý den, mám velmi vážný vztah se svým přítelem, nechalala jsem si proto předepsat HA, doktorka mi předepsala Belaru, zkušenost s jinou HA nemám, při braní úplně prvního palata jsem krvácela celý měsíc, nebyla to nijak silná menstruace, dalo se to přežit, ale na nervy to bylo, dokonce se první týden vyskytly bolesti, které jsem nikdy před tím nemívala, ale řekla jsem si že ty tři plata doberu a uvidím. Druhé plato i jeho průběh jsem si nemohla vynachválit, konečně vše bylo jak by mělo, začala jsem užívat 3.plato (stále jej beru) ale i když už menstruaci nemám tak stále trošku špiním. Jsem z toho taková nesvá, jestli si mám jít na předpis k lékařce na další 3 plata, nebo se objednat a promluvit si o tom s gynekoložkou. ale takový průběh asi není v pořádku

Odpověď odborníka:

Dobrý den, rozhodně bych doporučoval konzultaci s ošetřujícím gynekologem, je totiž možné, že vám antikoncepce úplně "nesedla", a proto bude nutné ji změnit. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: