Problémy s polykáním antikoncepce

Dobrý den, před týdnem jsem přešla na jinou antikoncepci a mám problémy s jejím polykáním, po každé pilulce mám pocit, že se mi zasekla v krku.. U jiných léků tento pocit nemívám. Je to možné? Snížilo by to její účinnost? Děkuji za odpověď, Markéta

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud pilulku nakonec spolknete, nijak se její účinek nesnižuje. Jestliže Vám polykání tohoto přípravku dělá obtíže, vraťte se k původní antikoncepci nebo používejte antikoncepční náplast či kroužek.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak jste na tom s hořčíkem?
Články: Jak jste na tom s hořčíkem?
Trápí vás problémy se zády...
Jak usnadnit hojení po trhání zubu
Články: Jak usnadnit hojení po trhání zubu
Zubařské křeslo není zrovna...
Kýla
Články: Kýla
Kýla, hernie, je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: