Slaba menstruace

Dobry den, je mi 18 let a jiz 2 roky uzivam HA Marvelon. Vzdy jsem mela menstruaci velmi silnou vcetne kreci a bolesti. Ted jsem menstruaci dostala v obvyklem terminu, je ale velmi slaba oproti te drivejsi. Cetla jsem, ze mnohdy HA zpusobi zmenu v menstruaci, ale je mi divne, ze by nastala tato zmena az po 2 letech uzivani. Muzete mi prosim napsat nejake duvody, proc mi menstruace tak nahle zeslabla a zda-li to znamena nejake zdravotni potize? Moje pani doktorka je dlouhodobe nemocna a tak nevim, kam zajit pro radu. Dekuji Tyna

Odpověď odborníka:

Slabá menses pokud je pravidelná žádné zdravotní obtíže nesignalisuje záleží na tom jak naroste děložní sliznice která se při menses odlučuje. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: