Špinění

Dobrý den paní doktorko, je mi 20 let a 3 roky užívám Jeanine. Neměla jsem nikdy žádné větší problémy s menstruací. Nyní jsem zapomněla vzít prášek, počkala jsem celý cyklus a první si vzala s prvním dnem menstruace. Od té doby už ale 3 týdny špiním (ne moc). Myslíte že to přejde nebo že je v tom nějaký problém? Předem děkuji za Vaší odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, předpokládám, že pokud jste s touto antikoncepcí něměla problémy dosud, nebudou ani nadále a špinění přejde. Vydržtě alespoň 3 cykly, případnou změnu antikoncepce řeště nejdříve po této době.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kouření zpomaluje růst u chlapců
Články: Kouření zpomaluje růst u chlapců
Během čtyř let průměrný...
Hypofunkce štítné žlázy
Články: Hypofunkce štítné žlázy
Hypofunkce štítné žlázy...
Umíte první pomoc? Měli byste… Můžete tak zachránit život!
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Alergická reakce na amoxicillin po polibku
Články: Alergická reakce na amoxicillin po polibku
Anafylaktické reakce...
Magnetická rezonance pomůže odhalit nádor na mozku
Články: Magnetická rezonance pomůže odhalit nádor na mozku
Nádory hypofýzy se mohou u...
Obřízka? Proč by ne?!
Články: Obřízka? Proč by ne?!
Je to jenom kousek...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: