Trittico

Problém, ktery chci popsat neni zrejme u mně, ale u mé manželky Budou to dva roky,kdy začala užívat lék Tritico na "uzkostnou depresi". Tak nejak se to jmenuje. Stavy uzkosti má občas i po techto lecich a od té doby co je bere nemá vubec zajem o sex. Podotýkám, že před užíváním těchto léků byla velice naruziva. Byl proveden test na hormony (teklo ji mléko z prsou 4 roky po porodu) a byla zjištěna zvýšená hladina prolaktinu. Nevím kolik jednotek. Ma jit po roce na kontrolu a mléko z prsou stale teče. Hodne jsem o techto problémech četl a nevim uz kudy-kam. Má žena přiznává, že dříve si "to" casto i sama udělala, ale v současné době si problém nepriznava. Tusim,že za to mohou ty leky. Snad i za ten zvýšený Prolaktin,a byly jsme spolu i u jejího psychiatra,ale misto zmeny léků, nám navrhl návštěvu divadla,nebo sexuologa.Také hovoril o neznostech a dotycich, ale vsechno jsme spolu už dávno zkoušeli. Nemohu se své ženy ani dotknout. Vsechno ji hned nepříjemně simra a mé dotyky jsou jí nepříjemné. A to napíši o intimnich partiích. Uz jsem z tohoto stavu zoufalý a nevim co mám dělat. Dekuji za jakoukoliv pomoc, či radu. Miloš

Odpověď odborníka:

Je možné, že za obtíže vaší ženy opravdu může lék Trittico. Jedním z vedlejších účinků tohoto léku je snížení libida. Taktéž zvýšená hladina prolaktinu může být jednou z příčin. Doporučila bych vám se ještě jednou domluvit s ošetřujícím psychiatrem o ev. změně léků. Dále by byla vhodná kontrola na endokrinologii. Další možností je ještě vyhledat sexuologa, zda není problém někde jinde. S pozdravem Jana Harnová

MUDr. Jana Harnová
MUDr. Jana Harnová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Soukromá ordinace praktického lékaře, Líbeznice, JH medica s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: