Uspíšení ms

Dobrý den, jde prosím menstruaci i uspíšit tím, že vezmu o 5-7 tabletek méně? Dostaví se po vysazení ms do 3-4 dnů anebo to platí pouze při řádném braní? Prodloužit bohužel nechci a případné selhání antikoncepce mi nevadí, budeme se snažit o dítě. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, i po předčasném vysazení antikoncepčních tablet se krvácení dostaví, může se však jednat o protrahované krvácení či špinění, nepravidelnost krvácení se může projevovat i nějakou dobu nadále. Spolehlivost antikoncepce zcela jistě bude narušena.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x