Ústa

Dobrý den, na jazyku se mi vytvořil nažloutlý povlak, jazyk mě od kořene směrem ke špičce bolí. Ústní hygienu provádím pravidelně. Kdž si vyplachuji ústa ústní vodou Listerine, tak to strašně pálí, nejen jazyk, ale i celá ústa. Mám ho citlivý a mám na něm jakoby "malé pupínky", které bolí. Mám to už asi pět dní. Mám neustále sucho v ústech. Od listopadu (2011) do března (2012) jsem měla 7 antibiotika na angínu. Prosím o radu. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, podle popisu máte na sliznici jazyka a ústní dutiny nejspíše infekci - kvasinkovou? Afty? nevyplachujte Listerinem, ať si sliznici dál nedráždíte, a raději jazyk a dutinu ústní ukažte svému lékaři. Podívá se, o co se jedná, a podle toho Vám doporučí vhodnou léčbu. Sama doma si můžete pomoci možná výplachy šalvějí nebo heřmánkem, ale nemusí to stačit.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Patní ostruha
Články: Patní ostruha
Počet lidí sužovaných...
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Pásový opar: samoléčba v 5 krocích
Články: Pásový opar: samoléčba v 5 krocích
Pásový opar je virové...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x