Uzívání kortikoidů

Dobrý den, asi uz 6 týdnů mám zánet spojivek. Doktor mi na to dal plno léků a nic nepomhlo, proto se rozhodl mě léčit kortikoidama- Prednisonem 20mg ( 3tbl. denně), hned první den co jsem ho zacla uzívat jsem měla hrozné deprese, bušení srdce a pocity slabosti svalů a motání hlavy. Zčeho by to mohlo být? trpím i hypotenzí a hypokalemii ... Co se mnou udělají? mám to říci lékari, pri kontrole??dekuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den, kortikoidy mají mnoho nežádoucích účinků (vč. hypokalémie), proto je určitě nutné informovat o Vašich problémech ošetřujícího lékaře.

MUDr. Miroslava Frčková
MUDr. Miroslava Frčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: