Variokela

Dobrý den, jsem po operací variokely. Po 4.rokach mě bolí varlata, bolesti kolem pupiku a střílí mi to do krize a to tak že mě to ochromí.obcas mam poruchy erekce podstoupil jsem nějaké vyšetření. Vše bylo o.k.tak mi doktorka dala prášky na bolest.prosím co by to mohlo být. Děkuji

Odpověď odborníka:

Vážený pane Oldo, bohužel z Vašeho textu není zjevné, jaká vyšetření u jakého lékaře (urologa?) jste podstoupil, takže se k věci těžko nějak vyjádřit. Zdrojem bolestí v popsané oblasti může být problém s prostatou, páteří, močovým měchýřem, také ale ledvinami aj. Dotazy je třeba směřovat na příslušného ošetřujícího lékaře, se kterým problém řešíte.

MUDr. Aleš Ducháček
MUDr. Aleš Ducháček

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktický lékař, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: