Vytamíny v tabletách

Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat, zda-li může mít nadměrná konzumace vitamínů v tabletách nepříznivé účinky pro tělo? (Beru 2x denně prášek na dodání vsěch potřebných vitamínů pro den, dále 2x denně tabletku vitamínu C + 3 tabletky řasy "spirulina" + 3 kapsle rybího tuku denně) Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, většina vitamínů se při nadbytku z těla bez užitku vyloučí. Nemusíte ted mít strach, opatrně ale s vitamíny D a A. Navíc lepší než potravinové doplňky je spíše vhodnější pestrá strava, která všechny potřebné živiny dodá.

MUDr. Martin Kaláb
MUDr. Martin Kaláb

Specializace: Zubní lékařství
Pracoviště: Stomatologická klinika 1. Lékařské fakulty Univerzity Karlovy

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Příznaky benigní hyperplazie prostaty
Články: Příznaky benigní hyperplazie prostaty
Ne každou potíž při močení...
Ischemická choroba dolních končetin
Články: Ischemická choroba dolních končetin
Ischemická choroba dolních...
Zúžené tepny ohrožují zdraví. Pomůže jim operace
Články: Zúžené tepny ohrožují zdraví. Pomůže jim operace
Potíže s cévami jsou dnes...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x