Zapomenutí 1 tabletky ha

Dobrý den. Dne 9.9. jsem si zapomněla vzít pilulku a 10.9. jsem si ji vzala cca v 21:30 jako obvykle. Ovšem dnes 12.9. se mi dostavilo slabší krvácení, i když od 10.9. tabletky beru pravidelně. Poraďte mi prosím co s tím. Předem moc děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nadále užívejte tabletky pravidelně, navíc se ještě chraňte kondomem.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x