Zmena trvani menstruacniho cyklu

Dobry den, po zhruba 7 letech uzivani antikoncepce se snazime s partnerem o miminko (asi pul roku),zatim neuspesne. Muj hlavni dotaz se ale tyce meho menstruacniho cyklu, ktery se po vysazeni antikoncepce dost prodlouzil - z 28 dni na cca 40 dni. Takto to mam tedy pres pul roku. Budu mit tak dlouhy cyklus uz stale? Nebo se to jeste casem muze srovnat? Co si o tom myslite, je to normalni? Predem velice dekuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Michaelo. Nepravidelnosti menstruačního cyklu jsou po vysazení hormonální kontracepce běžné. Návrat k běžnému cyklu může trvat i přes rok, ale 40dní dlouhý cyklus je klidně plodný, měřte si basální teplotu a poznáte plodné dny.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: