Zavřít
uLékaře
Stáhněte si mobilní aplikaci uLékaře.cz
Lékařská poradna a objednání
Nainstalovat
Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Reklama

Kožní obtíže

Kožní obtíže Vávrová 14.6.2017

Dobrý den, mám dotaz. Před měsícem jsem objevila maličkou skvrnu pod prsem, asi po třech týdnech se to začalo rozlezat a nakonec je výsledek jako na fotce. U lékaře jsem byla tvrdí, že je to kožní plíseň, mažu exoderilem.. Nějak se to nelepší.. Ještě jsme zvažovali zdali to nemůže být nějaká alergická reakce na potravinu ale jsou to flíčky které jsou suché a nesvedí, max kdyz to namazu tou masti. Vysadila jsem antikoncepci před třemi měsíci a začala jist každý den zeleninu rajče, papirku, okurku. Myslíte, že mohu být jen previtaminovana? Občas beru vitamíny na imunitu protože mám nemoc poruchu trávení, dráždivý tracnik. Nikdy jsem toto takovou vyrazku neměla, až po vysazení antikoncepce i akné. Za měsíc mám jet k moři a mám strach. Můžete poradit co by to mohlo být? Jinak jsem se mazala bio olejem kokosovym, a dříve Bi-oil. Na alergo se tu čeká tři měsíce a flíčky už jsou i na stehnech..

Odpovídá lékař:

MUDr. Dagmar Doležalová

Specializace: Praktické lékařství pro dospělé Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé Brno

Dobrý den, Váš dotaz přebírá konzultační ambulance a proto bude na něj odpovídat specialista ....
S pozdravem
MUDr. Dagmar Doležalová - praktická lékařka

Odpovídá lékař:

MUDr. Silvie Rafčíková MBA

Specializace: Dermatovenerologie Pracoviště: Centrum estetické medicíny

dobrý den,
tyto projevy patří zcela dermatologovi, nejspíše se jedná o pityriasis rosea Gibert ( jako pityriasis versicolor(kožní plíseň) to nevypadá- nicméně se mohu mylit, protože Vás nemohu vyšetřit), nicméně projevy by měly samovolně odeznít do 6 -8 týdnů , pokud se tak nestane , musí se vzít histologické vyšetření, diety nedržte a nijak významně se neomezujte, převitamínovaná být nemůžete. S pozdravem

Související dotazy

Kožní obtíže
Dobrý den, prosím Vás mám kožní řasu u konečníku....
Kozní obtíže
Dobry den, kolem penisu na predkozce se mi delaji bile...
Kožní obtíže
Dobrý den, asi před týdnem se mi u zadku objevila tato...
Kožní obtíže
Dobrý den mám problém s penisem mám to jakoby odrený...
Kožní obtíže
Dobry den, no obtize uz mam asi pul roku a porad se...
Kožní obtíže
Dobrý den, chtěla bych vás poprosit o radu, už od prázdnin...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Kožní obtíže

Pigmentové skvrny u 3,5měsíčního miminka Dobrý den prosím o radu. Můj 3,5měsíční...

Kožní obtíže

Dobrý den, už na konci ledna se mi na stehně, hýždích a v intimní partii objevily...

Kožní obtíže

Dobrý den, mám již přibližně měsíc a půl problém s loupající kůží na žaludu...

Kožní obtíže

Dobrý den, mohu vás poprosit o radu co by to mohlo být. Začlo to jedním vridkem...

Kožní obtíže

Dobry den, po nechaanenom sexe sa u mna objavili cervene pupienky v kombinacii...

Kožní obtíže

Dobrý den, mam problém již 3 dny s ekzemem, případně kousnutím... Nevím o...

Kožní obtíže

Včera ráno se mi objevily na levé vnitřní straně ruky červené fleky. Nebolí...

Kožní obtíže

Dobrý den chci se zeptat mám na penisu bílí pupínek vypadá jak beďar ale nejde...

Kožní obtíže

Dobrý den, mám na vás dva dotazy ohledně vyrážek a ekzemů. Už delší dobu mám...

Kožní obtíže

Dobrý den, na kůži od penisu se mi udělalo něco ve tvaru komářího štípnutí,...

Kožní obtíže

Dobry den v poslednich dnech mam zarudly zalud a docela me svedi myslel jsem...

Kožní obtíže

Dobrý den, omluvte mě za mou češtinu, jenom se učím :-( a je mi to nepříjemné,...

Kožní obtíže

Prosím co je to za vyrazku na noze

Kožní obtíže

Dobrý den, jsem pracovně v zahraničí. Minulý týden v Řecku (tam jsem byla na...

Kožní obtíže

Dobrý den, jsem trochu nervózní ze svých pih a znamének. Mám jich na svém těle...

Kožní obtíže

Dobrý den, začali se mi na těle dělat pupinky ve kterých se vytvářela vida,...

Kožní obtíže

Dobrý den, trápí mě už pár dní svědění okolo konečníku, je to zarudlé a jsou...

Kožní obtíže

Dobry den, dnes sem si na malem stydkem pysku nahmatala boulicku velikosti maliny...

Kožní obtíže

Dobrý den. Mám jeden menší sex. problém. Při orálním sexu jak před samotným...

Kožní obtíže

Dobry den, koukal jsem ze se mi zacina objevovat pupinky na zaludu a i pod zaludem...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Bolest pod lopatkou

Dobrý den, potřebovala bych se poradit, zda-li jít k lékaři. Již třetí den...

Vzadu na jazyku mě vyskákaly, takový jakoby puchýřky

Dobrý den. Prosím vás vzadu na jazyku mě vyskákaly, takový jakoby puchýřky,...

5 let jsem neměla sex

zdravím vás. mám asi trochu hloupý dotaz, ale 5 let jsem neměla sex, mám teď...

Pocit kapky v mocove trubici

Dobry den, Jiz tyden me trapi pocit kapky v mocove trubici a obcas to zastipe...

Hnisavý váček dásně

Dobrý den udělal se mi hnisavý váček na dásní .Zub dvojku už mám dva roky vytrhlou...

Lymfatický systém

Dobrý den, tatínek je tzv. ležák a má příšerně nateklé uzliny po celém těle.Vlastně...

Při zahájení sexu došlo k ochabnutí penisu

Dobrý den, mám novou přítelkyni. Předtím jsem byl 2 roky bez partnerky, bez...

Mám na toaletním papíru jasně červenou krev

Krev ve stolici. Dobrý den, mám dotaz. Dnes jsem byla již asi po druhé -...

TRIMEPRANOL

Dobrý den,mám dotaz..můj otec bere od vojny trimepranol a ten nyní přestali...

Bolest ruky po odběru krve

Po odběru krve mě vždy bolí ruka, je to vnitřní bolest a při pokusu ohnout...

Zvětšené tvrdé uzliny pod uchem

Dobrý den, je mi 24 let a chtěla bych se zeptat, pod uchem u čelisti jsem si...

Pupínky po oholení okolo přirození

Dobrý den, mám problém s tím, že se mi po každém oholení objeví okolo přirození...

Nadměrné pocení v intimních místech

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli existuje nějaký prostředek na nadměrné...

"Pálení" zadku po injekcích Gentamicin

Dobrý den, dne 15.12. jsem měla poslední injekci Gentamicin (byla na 7...

Omeprazol a Coldrex

Dobrý den, dlouhodobě užívám Omeprazol (mám již zhojené žaludeční vředy). Mohu...

Dysurie

Dobrý den, chtěla bych poradit zda řešit potíže s močením, příznaky jsou klasické...

Motání hlavy

Dobrý den, poprvé se mi stalo, že při rychlé chůzi do kopce s holemi pro NW...

Opakované bronchitidy

Dobry den, je mi 62 let a temer vetsinu sveho dospeleho veku dostavam temer...

Bolest očí, očnice, hlavy

Dobrý den, chci se zeptat mam sedavou praci při které hodne namaham oci, musim...

Bolest hlavy

Dobrý den už pul roku se necitim ve své kůži.Začalo to tím ze me vzadu na zátylku...

Reklama