Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Tinea

Kožní obtíže Tomáš 24.7.2019

Dobrý den, můžete mi prosím poradit, co je toto v trislech za vyrazku ? Velice svedi, jsem atopik, ale v této oblasti jsem ekzem nikdy neměl. Mohlo by se jednat o plíseň?

Doplnění informací: Děkuji za odpověď. Canesten nasazen. Během jednoho měsíce se u mě objevují bradavice, ploché na obličeji, plantarni na noze. Také moluska, který mi kožní lékař před 3 týdny vyškrábal a od té doby klid, jen mám psychické problémy e teď oholit. Teď tato mykoza. Cítím se celkově unavený, dříve jsem chodil často do fitka, nyní tam vidím jen kožní choroby. Myslíte že se mám objednat na imunologii ?

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den pane Tomáši,
souhlasím s Vámi, mohlo by se jednat o mykotickou-plísňovou dermatiti...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Odpovídá lékař:

MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dětské kožní (dermatovenerologie), Korektivní dermatologie Pracoviště: Poliklinika Anděl - Dermatovenerologie

Pokud jste atopik, můžete mít ekzém i v této lokalizaci, takže Canesten nemusí zabrat. Bylo b...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Tinea cruris
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jaký je rozdíl mezi...
Tinea cruris
Dobrý den, už několik týdnů trpím dermatofytózou v...
Tinea versicolor
Dobry den, vazena lekarko, vazeny lekari, Rad bych...
Tinea
Dobrý den, na vnitřní straně stehna se mi dělají červené...
Tinea
Dobrý den, už delší dobu se mi objevuje mezi třísly...
Tinea
Dobrý den, jelikož bydlím v UK a tady doktoři mají...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Tiky, bolest hlavy, tetanie, obava z otravy cigaretovým kouřem

Dobrý den, můj dotaz bude mířit především neurologovi. Dotaz bude znít možná...

Tiky, otoky ruky

Dobrý den, již 14 dní mám tiky v pravé ruce i viditelné, k večeru mi ruka natéká....

Tiky, porucha pozornosti

Dobrý den, chtěli bychom vás požádat o pomoc, o doporučení, o kontakt na...

Tiky, svalové záškuby a poruchy řeči

Dobrý den, nyní mám dvouměsíční dítě(plně kojené). Porod proběhl akutně 37+3tt...

Tiky, vysazování Tiapridalu

Dobrý den. Už asi 10 let užívám lék Tiapridal kvůli tikové poruše (1 - 0 -...

Timoptol 0.5

DOBRÝ DEN.RÁD BYCH SE ZEPTAL-KAPU TIMOPTOL 0.5 CCA 9 L.NYNÍ MI ZJISTILI ASI...

Tina

Dobry den, Pred mesiacom sa mi vytvorila medzi polkami akoby zaparenina....

Tina stehen a

Dobrý den přeji. Mám problém s jasně červenou vyrážkou na tříslech na levé straně...

Tinair u dítěte mladšího 6ti let

Dobrý den , chtěla bych se zeptat na Váš názor. Byla jsem s tři letou dcerou...

Tinea

Dobrý den, už delší dobu se mi objevuje mezi třísly a stehnem tato vyrážka,...

Tinea

Dobrý den, jelikož bydlím v UK a tady doktoři mají na všechno čas raději...

Tinea

Dobrý den, na vnitřní straně stehna se mi dělají červené fleky, buď jsou zarudle,...

Tinea capitis

Dobrý den, Asi před měsícem až dvěmi se mi oběvila červená skvrna ve vlasech....

Tinea corporis

Dobrý den chtěl bych se zeptat již delší dobou se mi na těle zejména na zádech,krku,hrudi...

Tinea corporis

Začaly se mi dělat červené skvrny před pár týdny a sou trochu vystouplé a takové...

Tinea corporis

Dobrý deň na tele sa mi vyhodili tieto vyrazky ale nesvrbia, mohli by ste mi...

Tinea corporis

Dobrý den, měla bych dotaz. Zhruba před 2 lety se mi na lýtku v létě objevila...

Tinea corporis

Dobrý den, už asi měsíc mě trápí svědění na levém varleti. Projevuje se to zarudnutím...

Tinea corporis

Pěkný den, začaly se mi dělat malé fleky po těle, zatím se to nedostalo výš...

Tinea corporis

Dobrý den, zhruba před týdnem a půl se mi objevili na břiše a boku červené vystouplé...