Antibiotika a menstruace

Dobrý den, již 7 rokem beru antikoncepci Yadine. Nikdy jsem s ní neměla problémy. Asi před rokem jsem začala krvácet mimo cyklus a přidaly se mírné bolesti v podbříšku. Šla jsem k lékaři a byla mi zjištěna ureoplazma a chlamydie, takže nasazená léčba atb Doxybene. Ty jsem dobrala a podstoupila kontrolní výtěry a vše je je už v pořádku a krvácení také ustoupilo. Ovšem teď mám zánět průdušek a beru antibiotika Augmentin a znovu nastalo krvácení mimo cyklus, ačkoliv menstruaci mám dostat až za dva týdny. Může to mít souvislost nebo se mám znovu objednat na testy? Testy mi dělali asi před měsícem a vše už bylo v pořádku a na pravidelní prohlídky chodím také a nikdy mi nic nenašli. Děkuji moc za odpověď. Adéla

Odpověď odborníka:

Antibiotika a krvácení nemají souvislost bude se pravděpodobně jednat o hormonální poruchu pokud krvácení neustane zajděte na vyšetření Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: