Antihistaminika a kofein

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda je pravda, když pravidelné užívání antihistaminik a kofeinu(káva) způsobují infarkt?? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nebyly provedeny klinické studie, které by potvrdily, že kombinace antihistaminik a kávy způsobují zvýšené riziko infarktu myokardu. Rizikové faktrory infarktu myokardu jsou genetická zátěž, mužské pohlaví, kouření, obezita, zvýšený cholesterol, arteriální hypertenze, diabetes mellitus a další.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Léčíte se s vysokým tlakem? Hlídejte si oči
Články: Léčíte se s vysokým tlakem? Hlídejte si oči
Dříve platné teorie o tom...
Kolonoskopie se nemusíte bát
Články: Kolonoskopie se nemusíte bát
Poslal Vás lékař na...
Účinná léčba vypadávání vlasů pomocí Renokinu
Články: Účinná léčba vypadávání vlasů pomocí Renokinu
Vypadávání vlasů může být...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x