Antikoncepce

Dobrý den, již čtvrtý měsíc beru antikoncepci mywy a vždy v půlce platíčka začnu špinit. První měsíc v době braní placeba se menstuace nedostavila,ale pouze přestalo špinění. Další 2 měsíce byla menstruace velmi slabá. Nyní jsem v půlce platíčka a dostala jsem menstruaci, i když jsem neudělala chybu v užívání. Chtěla bych se zeptat, co tento problém může způsobobat a zda je to normalní. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je vidět, že tento typ antikoncepce pro Vás není komfortní. Domluvte se s gynekologem na změně preparátu. Můžete přijít i k nám na GYNET. S pozdravem

MUDr. Hynek Kudělka, MBA
MUDr. Hynek Kudělka, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: GYNET GROUP Centra ambulantní gynekologie a porodnictví: Ostrava-Zábřeh - Výškovice - Havířov - Karviná - Orlová

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: