Antikoncepce azalia

Dobrý den, je mi 21 let. OD 17 let jsme brala antikoncepci(Regulon,Yaz) před půl rokem mi byla vysazena z důvodu problému s vysokým tlakem. Ted 2 měsíce beru antikoncepci Azalia(děti nemám!). ale poslední 3 TÝDNY mák problém s menstruací-buď špiním nb mám normální menstruaci, skoro každý den.. nvm jestli mám jít za svým gynekologem nb je to normální? prosim poraďte. moc děkuji

Odpověď odborníka:

V takovém případě by jste gynekologa měla navštívit a uvažovat o změně preparátu případně zvážit i možnost nitroděložního tělíska -Mireny

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Výplach nosu: jednoduchý a účinný
Články: Výplach nosu: jednoduchý a účinný
Pravidelná nosní hygiena by...
Mykózy – jedno z nejčastějších gynekologických onemocnění žen
Chřipka a kojení
Články: Chřipka a kojení
Pomalu nastává období, kdy...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Bolest na hrudi mohou vyvolat i žaludeční vředy
Články: Bolest na hrudi mohou vyvolat i žaludeční vředy
Mnoho lidí si při bolesti...
Citlivá kůže vyžaduje šetrnou péči, ne jen občas namazat
Tasemnice
Články: Tasemnice
Tasemnice je střevní...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Bolest břicha po jídle? Na vině může být slinivka!
Články: Bolest břicha po jídle? Na vině může být slinivka!
Běžné zažívací obtíže lidé...
Jak se žije bez štítné žlázy
Články: Jak se žije bez štítné žlázy
Chodí mezi námi mnoho lidí...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: