Antikoncepce bonadea

Antikoncepci Bonadea užívám již 4. měsíc zhoršila se mi pleť,nemám chuť na sex a dokonce nemůžu dosáhnout orgasmu.Chci se zeptat jestli tohle může být následkem užívání této HA? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Teoreticky ano, i když bonadea pomáhá i pleti. Co se týče styku,libido omezují všechny antikoncepce, některé více jiné méně, hlavně na každou antikoncepci jiná ženy reaguje jinak. Navštivte gynekologa a domluvte se s ním, zda vydržíte do 6M nebo ji chcete změnit hned.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Velmi slabá menstruace | Od: Petra | 6.5.2015 15:58
Dobrý den,je mi 19 beru antikoncepci Bonadea už
dva roky mám pravidelnou menstruaci 5-6 dni. Ale
poslední dvě menstruace jsem měla velice slabé
spíše nijaké a trvaly cca 2 dny. Mohlo by to být tím,
že jsem měla nárazový stres o velké intenzitě?
reagovat
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Boule Chtěl bych se zeptat mám vzadu na hlavě něco jako bouli je to bolestivé na...
  • Holter Již jste mi odpovídala, ale ne konkrétně.Zeptám se tedy ještě jednou...
  • Popraskana predkozka na penisu Mam popraskanou predkozku a nejde mi...
  • Oteklý ret Obracím se na vás s prosbou o radu udělal se mi na rtu koutek ze...
  • Chlamydia pneumoniae Mám dotaz ohledně téhle potvory.Již delší dobu jsem...
  • Vyrážka kolem očí Kolem očí na kůži se mi dělají červené půpínky, které se...
 
Naposledy čtené: