Antikoncepce cerazette

Dobrý den, Chtěla jsem se zeptat před měsíccem jsem začalal užívat antikoncepci cerazette. Bohužel jsem hned na to dostala horečky. A prodělala angínu. A hned na to bronchitidu. Nyní jsem už v pořádku ale stále se nemůžu zbavit kašle. může to souviset s antikoncepcí? Podle obvodní lékařky jsem zdravá. Neměla bych antikoncepci změnit? Přemýšlela jsem o nuvaring. Ten obsahuje také málo hormonů? Děkuji za odpověď. Lenka

Odpověď odborníka:

Cerazette a |Nuvaring jsou svým složením naprosto odlišné preparáty, ale obtíže které udáváte zcela jistě nezpůsobuje antikoncepce. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Lze opravdu odhalit rakovinu z krve?
Články: Lze opravdu odhalit rakovinu z krve?
Lékař odebere krev, do...
Rakovina prostaty: nenápadný zabiják českých mužů
Články: Rakovina prostaty: nenápadný zabiják českých mužů
Rakovina prostaty, plic a...
Máte bolesti při sexu? Nejste samy...
Články: Máte bolesti při sexu? Nejste samy...
Milování většinou bývá...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x