Beru antikoncepci a nedostala jsem menstruaci

Dobrý den, už 8let beru pravidelně antikoncepci Lindynette 20, už 4.den jsem nedostala menstruaci a jsem z toho nervózní. Čím to může být způsobeno? Před 14 dny jsem začala s redukční dietou a shodila jsem 2kg, myslíte si, že to může být způsobeno tímto? Děkuji za odpověď Lucie

Odpověď odborníka:

Váhový úbytek 2 kg by se na tom neměl podílet, nerozumím zda jste 4 dny přes 7 denní pauzu nebo zda je to 4 den, pokud je to 4 den přes pauzu udělejte si pro jistotu gravitest. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x