Beru antikoncepci a přitom krvácím

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, 2 roky beru HA Sunya a nikdy jsem s ní neměla problémy, ale teď jsem si vzala 2 platíčka po sobě abych nemenstruovala, zbývá mi do konce 2. platíčka 7 pilulek a začala jsem krvácet, pilulky beru dál jak mám, ve stejnou hodinu. Docela se bojím:( Kravácení přijde vždy až navečer, přes den nekrvácím. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, udělejte tedy pauzu už teď a začněte užívat nové platíčko po pauze. Avšak musíte v dalším cyklu užít minimálně 21 tablet, aby byl zachován plně antikoncepční účinek (nejjednodušeji zbylých 7 tabletech a všech 21 z nového platíčka). Ničeho se nebojte, takové krvácení se může objevit u dlouhých cyklů užívání a neznamená to žádný zdravotní problém.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
krvácení při antikoncepci | Od: Adéla | 14.11.2014 21:34
Dobrý den, chtela bych se zeptat. Dva roky jsem
brala HA Sylviane. Na jeden měsíc jsem
antikoncepci vysadila. V dalsim mesici jsem opet
zacala uzivat a po celem jednom platicku jsem
zacla s uzivanim hned dalsiho platicka, abych
nemenstruovala. v pulce tohoto balení jsem
zacala krvacet, obcas slabe, obcas silneji, obden
nebo obdva. Trva to jiz 14 dní a já mam strach,
jestli nemohu být tehotna. Děkuji za odpověd
reagovat
re:krvácení při antikoncepci | Od: ul | 18.11.2014 10:43
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Avšak aby Vám lékař
mohl odpovědět, poprosím Vás, aby jste dotaz
zkopíroval a vložil jej přímo do poradny na těchto
stránkách:http://www.ulekare.cz/poradna-rozcestnik.
V poradně se Vám bude lékař věnovat.

Děkujeme
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: