Chlamidie

Dobry den.V listopadu jsem mel chlamide trachomatis.Byl jsem v dermatovenerologicke ambulanci,dostal jsem nejdrive sumamed a pak doxybene na 10dnu,pote kontrolni stery a moc v poradku.Od te doby pocituji problemy,jako by v penisu putovaly nejake kapky,ale nic nejde ven.Tento pocit se zvetsi pri sezeni.Pred tim jsem nikdy takove problemy nemel.Obratil jse se na urologa a ten provedl odber moci a krve.Kultivace moce opet v poradku a na vysledky krve jeste cekam,byly dle zpravy na PSA,muzou muj problem odhalit?muzou tyto problemy jeste zpusobovat chlamidie?Ve zprave mi pan doktor pise,ze spise chron.prostatitida.S prostatou jsem nikdy problemy nemel.Dekuji za odpoved!

Odpověď odborníka:

Dobrý den, podle hladiny PSA se dá opravdu určit, zda se jedná o prostatitidu. Celý problém ale mohou způsobovat i chlamydie. Pokud ale byl tento problém dobře vyléčen, je to málo pravděpodobné. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: