Clostilbegyt a ledviny

Dobrý den Vzala jsem si 1 tabletu Clostilbegytu 5 den C.večer, V noci jsem chodila velmi často na WC, druhý den odpoledne mi začalo byt strašně špatně,pocit na zvracení, hrozná únava, podrážděnost ale hlavně strašná bolest zad v místě ledvin a časté močení. Další prášek jsem si již nevzala, protože jsem si vzpomněla na výpis nežádoucích účinků Clostilbegytu. Je možné, že by došlo k poškození ledvin po 1né tabletě, bohužel jsem si pozdě uvědomila, že při shonu s vykládáním syna a nákupu atd. z auta jsem nechala kabelku i s léky přes noc v autě - bylo -9 C pod nulou. mohlo dojít k poškození léků? Močení se upravilo, ale bedra stále bolí. Děkuji

Odpověď odborníka:

Uklidněte se po jedné tablete rozhodně ledviny poškozeny nejsou. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: