Cukrovka??? nevim si rady

Dobrý den, můj obvodní lékař mi provedl test na cukrovku, chtel sem ho ja, pro svou kontrolu, testy mi udajne vysly na jednicku, testy se dělali nalačno hned rano, pred testy sem jedl akurat banan, bylo to ale vecer. chtel jsem se zeptat jestli testy nemohl ovlivnit lek ktery uzivam na astma, jmenuje se symbicort, jako vedlejsi ucinek se uvadi hyperglykemie, mohly se tim padem testy nejak zkreslit??? pokud bych mel cukrovku tak hladina cukru se mohla zvednout z hypoglykemie na normalni stav???

Odpověď odborníka:

Symbicort může jen výjimečně zvyšovat hladinu krevního cukru,ale vzhledem k inhalačnímu podání jsou jeho celkové účinky zanedbatelné. Pokud by jste trpěl hypoglykémií, bylo by vám dost špatně - kolapsové stavy, třes rukou, nevolnost - to jistě nemáte. Pokud byste měl cukrovku, vaše hodnoty by byly vždy zvýšené.

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: