Curacné

Zdravím, chtěl bych se zeptat. Už měsíc užívám curacné bez větších problému(rty,nos). V jeden den jsem byl na odběrech a kontrole vše ok pak jsem šel do Dorost. lékařky a ta mi našla v moči krev. Nic necítím žádnou bolest ani to okem není povšimnutelné proto bych se chtěl zeptat zda je možné že to způsobuje Curacné.. Děkuji. :)

Odpověď odborníka:

Nikdy jsem se s touto komplikací u léčby Curacne nesetkala, ale každá komplikace se vždy musí podrobně vyšetřit, např. zda krev nepochází z ledvin. Takže se nechte podrobně vyšetřit u praktika. s pozdravem

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x