Depo provera

Dobrý den.Již rok si nechávám píchat antikoncepci Depo Provera a chci se zeptat na vedlejěší učinky.Začala jsem krvácet a špinit.Někdy hodně a naopak.pobolívají,natekájí mi nohy unava atd.Můžete mi poradit děkuji? U gynekologa jsem byla a ten mi řikal že to po aplikaci přejde ale nepřešlo.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, hormonální systém každé ženy reaguje individuálně, pokud již nejste ochotná tolerovat tyto nežádoucí účinky léku, požádejte o změnu antikoncepce za jiný aplikační typ /tyčinky, tělísko s gestagenem....je jich na trhu dostatek druhů/. Je možné, že jste citlivá na druh látky, při změně antikoncepce a tím pádem i látky v ní, bude více vyhovovat vašim hormonálním podmínkám v těle. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bulka na penisu Prosím, udělala se mi asi před 14 dny na penisu těsně pod...
  • Crp + fw při rakovině Mají pacienti, u kterých byla diagnostikována rakovina...
  • Pálení na jazyku Chtěla bych se zeptat, o co se jedná. Pálí mě druhým dnem na...
  • Zalehlé levé ucho Chci se zeptat mám už 8 den zalehlé levé ucho a cítím...
  • Flucinar mast Prosím o radu.Od gynekologa mám předepsaný Flucinar na vaginální...
  • Pásový opar Pracuji s dětmi v děckém domově. Před týdnem se u jedhoho dítěte...
 
Naposledy čtené: