Diprophos

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda lék diprophos který mi byl píchnutý do ramene před třemi týdny mi může vyvolávat cca několikrát za den zrychlený tep cca 90 až 95 po dobu třeba několik hodin a nebo rychlý rozbušení srdce cca 150 tepů za minut který trva cca 1 minutu.. děkuji šárka..

Odpověď odborníka:

Teoreticky i po Diprophosu je možno pozorovat alergické reakce, i když se jedná o lék v podstatě proti alergii. Je třeba upozornit lékaře, na reakci, ten v případě potřeby zvolí jiný lék.

MUDr. Milan Navrátil
MUDr. Milan Navrátil

Specializace: Chirurgie a traumatologie
Pracoviště: Úrazová nemocnice v Brně

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
I s astmatem můžete sportovat
Články: I s astmatem můžete sportovat
Astmatický záchvat může být...
Sledujte růst dítěte pečlivě
Články: Sledujte růst dítěte pečlivě
Dívat se, jak dítě roste a...
Plný nos jemně vyčistí sůl
Články: Plný nos jemně vyčistí sůl
Ucpaný nos je nepříjemná...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Užíváte warfarin? Pozor na to, co jíte!
Články: Užíváte warfarin? Pozor na to, co jíte!
Pacientů léčených...
Předoperační vyšetření
Články: Předoperační vyšetření
Předoperační vyšetření je...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x