Doxybene a nolicin

Dobrý den. Mám dotaz ohledně současného podávání léků Doxybene 100 a Nolicin. Napřed mi byl nasazen Nolicin na zánět moč.měchýře, později se ale přidala angína a tak jsem dostala Doxybene 100, 2x denně tableta a Nolicin byl vysazen. Mám ale pocit, že se mi vrací zánět MM a tak se chci zeptat, jestli mohu opět pokračovat v léčbě Nolicinem při léčbě Doxybene. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, o tom se určitě poraďte se svým ošetřujícím lékařem. Jděte co nejdříve na kontrolu a vezměte s sebou ranní moč. Váš lékař určí, jaká léčba bude optimální - možná lze podat antibiotika, která pokryjí jak infekci v krku, tak močové cesty (konkrétní sem nepíšu, to musí určit Váš lékař na základě Vašeho stavu včetně možných alergií).

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: