Escapelle a hak

Již rok užívám antikoncepci Minerva. Dne 12.12. jsem po pravidelné menstruaci zahájila opět užívání, beru ji v devět hodin ráno. Bohužel v sobotu 14.12. se mi udělalo nevolno, a asi po dvou hodinách užití jsem zvracela. Další den jsem si vzala antikoncepci opět v devět hodin ráno, ale měla jsem večer pohlavní styk. Jelikož jde o první týden užívání, a možnosti vyzvracení tablety, koupila jsem si přípravek Escapelle, který jsem užila 20 hodin po styku. Chtěla bych se zeptat, zde HAK kterou užívám zabrání rozházení menstruačního cyklu po užití Escapelle? Mám syndrom polycystických ovárií.

Odpověď odborníka:

Antikoncepce by cyklus měla udržet, může se objevit slabé špinění.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: