Fitness doplňky stravy, dopad na játra, znaménka

Dobrý den, už delší dobu pravidelně navštěvuji posilovnu. Vzhledem k výsledkům, kterých dosahují lidé, kteří užívají doplňky (Creatin, BCAA, protein atd.) jsem se rozhodl, že bych je také rád zařadil. Problém je, že se mi tvoří velké množství znamének již od dětství a bylo mi již dříve řečeno lékařem, že nadměrná pigmentace může souviset s funkcí jater. Chtěl bych se tedy zeptat, jestli je možné, že po užívání doplňků se tvorba znamének může ještě zhoršit, a jestli jsou doplňky opravdu takovou zátěží pro játra. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Zvýšená tvorba znamének je jistě obrazem určité nerovnováhy v organizmu. Uvedenými "doplňky" se vaše nerovnováha (ať už vrozená nebo získaná) jistě prohloubí. Dr.Holečko holeckoj@seznam.cz

MUDr. Jiří Holečko
MUDr. Jiří Holečko

Specializace: Celostní medicína
Pracoviště: Ambulance civilizačních nemocí - specializovaná výživa, Luže

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: