Kožní problémy

Udělala se mi na dolní části nohou /nart, kolem kotníku a kolem achilovky bílá ktupice , myslel jsem že je to díky lékům na arytmii.Ve čtvrtek jsem přišel ke kožní lékařce a ta mi řekla přes můj protest , že jsou to bradavice a nohu mi kompletně zničila dusíkem. V pátek se mi udělaly puchýře jako jednokorunové mince , musel jsem je propíchat sterilní jehlou a odsát vodu. Nohy mám nyní v pondělí 7.3. jak po neštovicích a stále to bolí.Co mám dělat dál a kam se mám obrátit po tomto pseudozákroku ? Po dotazu na tuto ,,doktorku,, jsem se dozvěděl , že je sice hodná , ale to je vše a pro léčení kožních problémů, zcela nedostačující vlastnost.Na rukou mám další kožní ale jiné ůtvary , které na dusík nereagovaly a žijí si svým životem dál.Ale nohy mám jak po chemickém útoku ve Vietnamu.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bohužel na dálku Vám nelze pomoci , vyhledejte nového dermatologa a pokud je stav akutní, pak chirurgickou ambulanci k ošetření defektů na dolních končetinách . S pozdravem

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x