Krvácení

dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je normální,když jsem si menstruaci posouvala, a mám ji dostat až za týden, že ted špiním(lehce krvácím)? vždy myslim na to nejhorší, že jsem těhotná....ale jelikož beru pravidelně antikoncepci, tak je to snad zbytecna obava! dekuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Pravděpodobně jde o hormonální dysbalanci. Jestli jste si posouvala menses tabletkami, tak k těmto problémům často dochází.Je nutné vyčkat, až ce cyklus zcela upraví, další experimenty s užíváním tabletek nedoporučuji. pokud by se cca během 3 cyklů krvácení nevrátilo do normy, navštivte gynekologa.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x