Krvaceni a bolest pri antikoncepci

Dobry den, po několika letech sem začala znovu bral antikoncepci Lunafem, u gynekologa mi byl oreceno že ho muzu brat i pul roku neprerušovane diky tomu,že mam pri menstruaci silne bolesti( teda hodne silne bolesti, az zavrat a nutkave se mi zveda zaludek). tak jsem zacala brat prasky a cca po 5 pilulce jsem mela s partnerem sex...a nyni jsem u druheho plata..kdy po 4 prašcich a velkem stresovem obdobi cca 2 tydny nazpet a ctvrtkem to vyvrcholilo, jsem v patek rano začala spinit..a bolelo me...spis pichalo v podbrišku( jina bolest na kterou jsem byla zvykla) na vlozce se mi objevovala dva dny nejaka tkan ale stale sem jen slabe spinila...dnes je 4 den co stale krvacim a bolest v podbrišku citim nadale....je to zpusobeno prasky, ze se mi oddalil ciklus a spustil se..nebo jsem mela s partnerem brzo sex a mohla jsem z nasledneho stresu potratit...nezdaji se mi tam ty kousky tkani..co tam driv nebyly

Odpověď odborníka:

dobrý den, může to být stresem, těhotenství asi ne, spíše udělejte po cca 5týdnech test. Krvácení může být i z toho, že nebyla pauza. Dejte tělu čas:)

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: