Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, je mi 21 let a už třetí měsíc krvácím vždy na konci druhého týdne braní HA My wy. První dva měsíce jsem myslela, že je to po pohlavním styku a že je to ektropiem na děložním čípku. Tato diagnóza se pitvrdila. Tento měsíc jsem však začala krvácet ve stejný čas, i když jsem pohlavní styk neměla. Čím by to mohlo být? Už mě to vážně trápí.

Odpověď odborníka:

Pokud již třetí měsíc krvácíte při antikoncepci byla by na místě úvaha o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x