Krvácení mimo cyklus

Dobrý den, moc bych Vás chtěla poprosit o radu. Můj lékař mi předepsal vitamín B12 k injekčnímu užití. Dva dny po injekci jsem začala slabě krvácet mimo cyklus, krvácení pak během dne ustalo. Užívám hormonální antikoncepci a doposud jsem tento problém neměla. Mohla krvácení vyvolat injekce vitamínu B12? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, nemyslím si,že by vitamíny měly způsobovat krvácení.spíše to vypadá na shodu náhod.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Články: Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Ať už jde o močový měchýř...
Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Články: Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Na první pohled se výše...
Parazité - nechtěné suvenýry v lidském těle
Články: Parazité - nechtěné suvenýry v lidském těle
Není to příjemné pomyšlení...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Očkování pro zapomnětlivé
Články: Očkování pro zapomnětlivé
Proti klíšťové encefalitidě...
Rakovina hrozí téměř každému, která je nejhorší?
Články: Rakovina hrozí téměř každému, která je nejhorší?
Jenom v Evropě se každý rok...
Rakovinu ledvin někdy prozradí bolavá záda
Články: Rakovinu ledvin někdy prozradí bolavá záda
Bolest v zádech nebo boku...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: