Lék esoprex - vysazení

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak dlouho zpravidla tělo vyplavuje lék Esoprex po vysazení ? Užívala jsem rok Esoprex 10mg 1x denně, již obtíže nemám a lék jsem pozvolna vysadila. Vždy při užívání antidepresiv cca 15 kilo přiberu, což vždy těžce nesu a snažím se zhubnout. Je to již dva měsíce po vysazení a váha je pořád na stejné hodnotě (73kg) ač cvičím a střídmě se stravuji. Tak se chci zeptat, zda není problém v tom, že mám ještě antidepresiva v krvi. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. 2 měsíce po vysazení léku by již neměl mít na systém nerovoých přenašečů vliv. Moudré by bylo konsultovat s praktickým lékařem případné endokrinologické vyšetření..

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolest ucha Přibližně 2 roky nepravidelně ať je zima nebo teplo mě trápí bolest...
  • Abces konečníku V září letošního roku jsem absolvovala operaci abcesu...
  • Kojení a ibalgin Chci se zeptat mám miminko čtiř měsíční a kojim už jenom...
  • Rimming Jak často můžu provádět anální sex, aby v budoucnu nedošlo k jeho...
  • Zlomená klíční kost Již dneska to je týden co nám dali v nemocnici synovi na...
  • Zalehlé ucho Už 2 dny mám zalehlé ucho od nachlazení.Vyzkoušela jsem různé...
 
Naposledy čtené: