Lindynette20- krvácení

Dobrý den, mám svou první antikoncepci Lindynette20! Beru ji teprve 8 dní, ale ještě pořád mám menstruaci!! Dřív jsem ji měla jen 4 dny a ted 8. Je něco špatně? Nebo se to po 3 měsících užívání srovná?:)

Odpověď odborníka:

Skutečně první 3 měsíce mohou být nepravidelnosti cyklu,ale když by jste krvácela dále, bylo by vhodné zvážit změnu preparátu příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x