Menstruace při antikoncepci

Dobrý den, Jmenuji se Martina je mi 18 let. Mám problém a to takový, že beru antikoncepci ayreen. Beru jí již 6 měsíc a mám to nepravidelně, jednou to vůbec nedostanu, a po druhé to dostanu třeba druhý týden braní antikoncepce. Prášky beru pravidelně( jsem pečlivá), byla jsem u doktorky a ta říká, že je to v pořádku. Mně se to v pořádku nezdá, ale asi je to moje mínění. Je to moje druhá antikoncepce, první byla vreya a s ní jsem takové problémy neměla. Děkuji za případné zodpovězení :)

Odpověď odborníka:

V dané antikoncepci Vám zřejmě nesedí hladina estrogenu. Vreya má 35 mikrogramů, Ayreen jen 20. v tom je jádro problému. S pozdravem dr.Lidák

MUDr. Petr Lidák
MUDr. Petr Lidák

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Panochova nemonice Turnov

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: