Následky braní antibiotik

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, pokud jsem brala dvoje antibiotika, nejprve Doxybene v prosinci lonského roku a poté Azitrox 500 mg v březnu letošního roku na přeléčení ureaplasmat, zda je možné, že od května mám vleklé problémy s pletí, krupičkové akné na obličeji, dekoltu a ramenou, pocit suchých očí, suché rty a pocit žízně, i pokud vypiji několik litrů tekutin za den...Je možné, že dvoje tyto silná antibiotika mi rozhodila imunitu na tolik, že nyní bojuji s celkovou únavou a výše uvedenými problémy? Je to možné i dva měsíce po dobrání těchto antibiotik?Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, není vyloučené, že došlo k oslabení slizniční imunity. Při léčbě antibiotiky se zničí patogenní bakterie, ale i bakterie, které máme přirozeně na sliznicích a mají pro nás ochranný účinek. Doporučovala bych kúru kvalitními probiotiky /Lactobacilly Swis, Dophillus/ 1 toblku 1-3x denně s jídlem. K vyčištění a regeneraci organismu můžete zkusti 3 měsíční kúru zeleným ječmenem a chlorellou.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x