Nitrofurantoin-ratiopharm+ha diane-35

Dobrý den. Chtěla bych Vám položit dotaz ohledně Diane a Nitrofurantoinu. Na těchto stránkách jsem jejich vzájemné působení nenašla. Byla bych tedy klidnější, kdybych znala Váš názor. Je tedy pravda, že tyto léky jsou pouze chemoterapeutika a na HA nepůsobí? V říjnu jsem prodělala zánět močových cest (E.Coli v moči), užívala jsem Biseptol a s přítelem jsme měli nechráněný sex, protože tato ATB by na HA vliv mít neměla. Vyléčila jsem se. Nyní mám stejný problém, dočetla jsem se, že je možné, že mému příteli E. Coli problémy dělat nemusí, ale může ji na mne přenášet. Je to možné? Předem děkuju za Vaši odpověď a přeji hezký den.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Nitrofurantoin nesníží účinek užívané hormonální antikoncepce. E. coli je bakterie, která se běžně vyskytuje ve střevě. Za určitých okolností může infikovat močové cesty. Zvyšte příjem tekutin, je to prevence močových infektů.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
dotaz | Od: Marcela | 23.3.2015 18:41
Dobrý večer,chci se zeptat,uživam Nitrofurantoin-
ratiopham 100 mg,mužu se při tom i milovat,nebo až
po uživani tabletek děkuji
reagovat
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x