Nízkohormonální antikoncepce a menstruace

Dobrý den, začla jsem poprvé brát HA, jde o nizkohormonální antikoncepci Rhonya. Začla jsem jí brát první den menstruace, menstruace byla normlání, poté jsem špinila a špiním do teď, prášky jsem dobrala v pátek a ještě se mi nedostavila menstruace (středa). S přítelem jsme měli pohlavní styk a vždy potom jsem začla krvácet!, jako kdybych dostala menstruaci, ale po nějaké době to přestalo a začla jsem opět špinit. Nikdy jsem takový problém neměla a docela mě to děsí. Ještě před HA jsem byla na vyšetření a nic mi nenašli, proto mi příjde divné, že po pohlavním styku začnu hned krvácet. Je možné, že se mi vůbec nedostaví menstruace? Mám začít brát druhé platíčko tak jak bych měla? Nemůžu být těhotná?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, začněte další platíčko dle plánu. než se srovná cyklus, může se rovnat cca 3 měsíce. Pokud bude špinění přetrvávat nadále, bude na řadě změna antikoncepce.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: