Organometril

  • Dotaz od: Jan Smrčka
  • Publikováno: 6.12.2009
  • uLékaře.cz

Dobrý den! Chtěl bych se zeptat,žena je ve velkém stresu,špatně v noci spí,pak nemůže vstát,po menstruaci špinila ještě týden,nakonec šla k svému lékaři, ten ji předepsal organometril,bohužel se se mnou na toto téma odmítá bavit,chtěl bych se zeptat jestli je možné při tomto léku dostat menstruaci,mám o ni strach bojím se že má díky stresu velké deprese , ale k psychologovi nechce jít.proto si myslím ,že se jí tak rozhodila menstruace a přestala mít chuť na sex.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, co se chuti na sex týče, některé léky mohou pokles libida způsobit. Doporučoval bych proto vaší paní znovu konzultaci u ošetřujícího gynekologa. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: